İki gün önce gebe olduğumu ama bebeğin kalbinin durduğunu öğrendim. İki doktora göründüm ikisinde kürtaj olmam için ısrar ettiler. Dün sabah kürtaj için hastaneye gittim başka bi doktora daha göründum bebeğin kalbi atıyor dedi ben şok oldum. Ama bebeğin kesesi kan dolmuş kan doldugu içinde bebeğin kalp atışına engel oluyor çok yavaş atıyor bi hafta bekle dedi iğne verdi bana şimdi iğne kullanıyorum. Başına böyle bisey gelen var mı? şu an 6+3 haftalık gebeyim lüften dua edin bu bebekten önce kürtaj olmuştum rabbim bebeğimi bana bağışlasın😞