Arkadaşlar günaydın dün buraya yazmıştım şeker yüklemesi yaptırdım (191) cıktı yüksek dedi doktorum diyetisyene yönlendirdi neyse zaten şeker yüksek cıktı diye canım cok sıkıldı geceden beri ağlıyorum bişey olur mu 😣 ayrıyetten dün 24+4 olarak gittik boyu 35 cm kilosu 836 gramdı. Ultrason kağıdında 26 haftalık olarak görünüyo. Doktora yazdım ama sıkıntı yok merak etmeyin diyo başka bişey demiyo her soruma kısa kısa vevaplar veriyo.. varmı aranızda böyle olan bi sıkıntı yasayan ? 😔