Mavil Kızlar karnım çok şiş yani daha 8+4 üz herkes diyo ki karnın çıkmaya başlamış ama bilmiyorlar ki o bebekten başka herşey 😄 bu şişkinliğe ne yapmalı kızlar neden olur