Asyakaraman46 Kızlar 38 haftalık hamileyim daha ne sancim ne acilmam yok ara ara adet sancısı gibi oluyo başkada bisey yok haftaya salı günü hastaneye gidicem benden once hamile kalanlar doğurdu bende tık yok normal mi en son 2 hafta önce kontrole gittim
Pnarvrl Daha 2 haftaniz var. 1 gun bile icerde kalsa gelisimine faydası var. 41. Haftada dogum yapanlar var sonucta tam olarak ne zaman gebe kalindigi belli olmuyor :)