Nasıl nereden başlıycam bilmiyorum çok karmakarışık duygular içerisindeyim 8 yıllık evlat hasrettim yılarca tedavi sürecim sayısız klomen aşılama tüp bebek rahîm flimleri histereskopi derken 8 yillim geçti süreçteki en büyuk destekcim eşim ve ailem oldu.. iki düşüğüm var birisi 7 haftalık tüp bebek gelişimi durdu birisi kese oluşmaya başladığında düşük yapmışım ama anlamadım hiç sonra iknci tüp bebek için hazırlıklara başladık üniversite hastanesinde allh razi olsun ilk kez bir doktor beni bu kadar araştırdı genetik kromozom rahîm yapısı rahîm flimleri histereskopi ve bekleme süreci dedi 6 ay bekle doğal yıldan gebe kalicaksin ama ben 8 yılın vermis olduğu yorgunlukla heme tup bebek denemek istedim bekleemk istemedim uc ay oldu
Gittim beni beklemem gerektiği 6 ay dolmadan gelme yapmam tüp bebek dedi sonra ailemin sağlık sorunları girdi araya tam bi sene beklemiş oldum histereskopi sonrası ve tüp bebek için tekrar gitmeye karar verdiğimizde gebe olduğumu ogrendim elhamdurillah rabbime kese kalp atışı derken stresle heyecanla korkuyla 33 haftamıza geldik ve benm 10 gündür hareketlerinde yavaşlama hissettim ama farklıydı o hareketli çocuğum sadece sol tarafıma yatinca hareket ediyordu yada ben dürtükçe doktiuma hemen soyledim beni ski takibe aldı 5 güne bi kontroller nst bağlamalar her nst yine hareket az beklenilen gbi değil 34+2 yine bi kontrol günü saat 10.30 da randevum geldik 4 kere nst bağlandım hareket yine yok kalp atışları normal kordon kan akışı normal suyum normal ama bebeğim küçük küçük harket ediyor kordon dolanması falanda yok anne karnında soluk alıp vermesi gerekmiş ona bakti 5 dk falan o hareketi yapmadi içerisi bebeği zorlamaya başladı artık dedi zaten benn rahîm ağzı kisaligi ve açılmadan dolayı 25 haftamdan beri erken doğum riskim var-dı 23 nisana gün vermişti bana aslında ama benm oğlum aceleci cıktı ve 15 nisan saa 14.14 de dünyaya gözlerini açtı elhamdurillah 42 cm 2400 ilo doğdu ama.yavrum kuvezde solunumda skniti olduğu için ama yeni doğan doktorumuz dogdugu güne göre daha iyi olduğunu söyledi nefes alışverişi spinal anestezi oldum o ilk çıkış ani ağlaması yanağıma koymalari rüya gibiydi ilk aglama sesini duyunca elhamdirllh dedim ve annem sesine kurban olurum dedim ağlamaya baslaidm zaten tüm ameliyat boyunca ağlamışım hemşireler öle dedi sulu goz anne dediler oğlum cook minnak 3 gün oldu doğalı ama virüsten dolayı bi kere görebildim bi kerede esim gordu yanına gittim hissetti beni galiba annem geldim titredi salladı bütün vücudukurban olurum sana dedim ikinci kez tepki verdi onu kucağıma alacağım kokusunu içime çekeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum belki uzun bi süreç bekliyor beni sabırla sukurle bekliycem 8 sene bekledim 10 15 gün daha yavruma kavuşmayı beklerim sağlıklı olsun cani içinde olsun da dua edin teyzelerimiz oğlum kuvez sürecini güzelce sağlıkla atlarsın evine yuvasına kavuşsun bebeğinizi anne karnında ski takip ettirin öle haftalarca aylarca kontrole gitmenezlik yapmayın büyüdü hareketi kısıtlandı demeyin kızlar rabbim hepimizin evaldina sağlık versin rabbim.korusun onalri duanızı eksik etmeyi yavrumdan ALPTUĞ ’um dan mucize bebeğim o benm