Gizemnaz_ canım şimdi güzel soğan bulamıyorum diye denemek istemedim bide çok kullanmak iyi değilmiş bi kere kullanıp 6 ay ara vermek gerekiyormuş . C life macunu kullanayım tekrar soğan suyunu yapacağım . Artık neredeyse evleneli 3 yıl olacak denemediğim şey kalmadım o kadar sıkıldım ki😞 her ay sonu adetim gelmeden test yapıyorum bir umut diyorum inşallah diyorum ama maalesef hep hüsran 😞😞 tüp bebeğe başlayacaktık korona virüs çıktı. Gerçekten vakti var diye düşünüyorum artık. Yazında tüp bebeğe başlamak icin hastaneye gittik adet olunca başlayacaktık o ay haöile olduğumu öğrendim. Kürtaj oldum. Eşim kürtajdan sonra üzüntüden ereksiyon problemi yaşadı 1bucuk ay kadar o sürdü o geçsin tüp bebeğe başlayalım dedik eşim düzeldi başlayacaktık bu seferde korona virüs oldu :( artık gerçekten nasipten öte köy yok derler ya o hesap 😞😞😞