Heyecanlianne- Kızlar ya ben bugün hastaneye gittim sırf 15 haftamın bitmesini bekledim cinsiyet tam belli olsun diye olmadı göstermiyor dedi sonra Kıza benziyor ama emin olamam dedi bir ay sonra gel değişebilir dedi sizce değişir mi
Dozturkgol Heyecanlianne- degisebilir benimde Ilk bebegime kiza benziyor demisti bidahaki ayda Erkek demisti ikinci bebegimdede %70 kiz dedi kiz bu haftada yapilan sadece tahmin oluyor cunki bazi bebeklerde pipi sonradan inebiliyormus moralinizi bozmayin bidahaki kontrolde pozisyon uygunsa daha saglikli yorum yapabilir doktorunuz
58_edaygmr_58 Heyecanlianne- canım ben 14 de gittim erkeğe benziyor ama bu haftalarda kızda erkeğe benzer dedi sen hazırlık yapma yine de dedi 17 de tekrar gittim %100 kız dedi ben 21 de ayrıntılı ultrason girdim ordqda kesinleşti kız olduğu Ne olur ne olmaz hazırlık yapma ayrıntılı ultrasonu bekle bence
Skarakas Heyecanlianne- çikolata falan yiyin olmazsa bi daha ki sefere. Hareketleniyor bebek belki o zaman görür. Benim doktorum 13. Haftamda söylemişti. Acaba ultrasonla Cihaziyla alakali birsey mi onu da merak ediyorum cocuk nasil gostermesin ayaklarını mi kapatiyor ya da eliyle mi sakliyor o olayi oek anlamiyorum 😅
Sultanbolek 11 de gördü haftaya soylucem dedi 12.haftamda erkek dedi çok işin ehli bir doktor olması gerekiyor bebeğin gelişimi den kemik yapısından nabzindan bile anlardi
Heyecanlianne- Deletedmom3 bana işte net demedi değişebilir bacakları kendine doğru dedi . Sadece benzettim dedi
sweethome1000 Heyecanlianne- bana 13.haftada kız dendi ama bacak arası barz belli gözüküyodu canm halada bebiş kız…sendede net gördyse doğrudr ama görmedyse emn olamadm dedyse acele etme bazen olabiliyormuş
Beyzaguntas123 Heyecanlianne- kız dedi erkek çıktı benim de 😂 ilk erkek deseydi erkek derdim kız dediyse hemen güvenme
Zehrabeytullah Heyecanlianne- canım goggleden hızlı resim yukleyeye gir resmi yükle oraya link çıkacak o linki kopyala buraya yapıştır
Prens_annesi3 Heyecanlianne- valla bana 22. Haftaya kadar yüzde doksan kız dedi 22.haftada detaylı ultrason da kesin erkek olduğunu öğrendim şuan 38+6 haftaligz
Annisko Heyecanlianne- 11 +4 de kızımız olacağını soylemisti doktorumuz değişmedi 🧿👶🏻😍şimdi 25+0 haftadayız prensesimiz gelecek şükür ki doktorumuz yanılmadı.doktorun tecrübesi ve kullandığı cihaz da önemli.
EsEmEy Heyecanlianne- bana 16.haftamda bacak yapısı kıza benziyor ama göstermediği için emin değilim dedi doktor, 20.haftamda detaylı da %100 erkek dedi ☺️
Balevlatlarinannesi 16 haftaliktı kız bebek denildi…ayrintili ultrasonda erkek bebek olduğunu öğrendim…ben şok…degisebiliyor yani😊