Pnarrr Merhaba kızlar bebeğinizin bu hafta da hareketleri nasıl benim bebişim önceki haftalar gibi sert tekme atmıyor arada kımıldıyor normal mi acaba
Keremeral Pnarrr ben 35. Haftanın içindeyim o kadar fazla hareket ediyor ki midem bulanıyor artık ama hareketler artık vurma şeklinde değil kocaman oldupu için kayıyor dönüyor sertleşiyor sanırım o yüzden ama sürekli hareket halinde hatta diyorumki hiç uyumuyor
ozlemoz13 Pnarrr 33+6yız benim oğlum çok hareketli, hatta artık canım yanıyor çoğu zaman ama yapısal da olabilir diye düşünüyorum doktorunuz bir aksilik yok dediyse ☺️
Pnarrr Keremeral maşallah canım 😊 evet öyle kayıyor sanki çok nadir vuruyor öyle sert şekilde değil endişelendim
Yagmurgg Canm Benimki gittikçe hareketleniyor 34+3 haftalığım ama galiba hareketlerinin azalması lazm
Pnarrr Yagmurgg maşallah kuzuya ☺️ Geçen gün ana sağlığına gittim ordaki ebeye sordum artık kilo aldı öyle çok hareketli olmaz dedi
Pnarrr ozlemoz13 maşallah bebişinize 🤗 doktora 2 hafta önce gitmiştim canım ama o zamanlar hareketliydi bu haftalar tembel umarım sorun yoktur randevu günüme de daha çok var
ozlemoz13 Pnarrr sanırım günde 10 defa hareketini hissediyorsanız bir sorun yok demekti, isterseniz sayabilirsiniz ☺️
Pnarrr deletedmom815 anladım canım çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız yapıyla alakalı demek ki benimde ilk gebeliğim endişelendim özellikle bu bir kaç gündür çok uyuyor gibi bende tatlı bişeyler yiyip öyle kontrol ediyordum canım 😊 sağolun size de hayırlı Cumalar diliyorum 🌺
Mihray ozlemoz13 Evet en son kontrolümde bana da doktor demişti bebeğin hareketini günde 10 defadan az hissedersen mutlaka acil olarak gel diye.
Pnarrr ozlemoz13 tamam canım sayarım ama gün içinde 10 a yakın kımıldıyordur özellikle yemeklerden sonra çok şükür 😊🤲
Mihray Gerçekten anne karnında nasılsa doğduğunda da öyle oluyor bebekler. Benim önceki hamileliğimde kızım çok hareket ederdim dışarıdan da belli olurdu hatta. Doğdu doğalı hala öyle 😅 şimdiki hamileliğimde de başta iyi çok fazla hareketli değil diyodum ama büyüdükçe bir başladı durmak bilmiyor. Özellikle sabah namazı civarı bir hareket etmeye başlıyor sanırsın sabah sporu yapıyor en az yarım saat 😂 33+0 ım bu arada.
Pnarrr Mihray 😀😀 doğru demek ki anne karnın da hareketi nasılsa doğunca da öyle oluyormuş 😊😊bizim kız da babasına çekmiş heralde sessiz öyle hiç rahatsız etmedi beni ilk haftalar da kusma nedir hiç yaşamadım hiç bir ağrım da olmadı çok şükür normal gün gibi hayatıma rahat bir şekilde devam ettim hala da öyle sadece işte bu haftalar niye bu kadar sessiz o aklıma takıldı yapıyla alakalıymış demek ki anlamış oldum 😀
MerveSimsek_ Benimkini sanki arada hıçkırık tutuyor, cok hafif karincalama oluyor. Veya dönünce döndüğünü hissediyorum gün de bir kac defa ama beninki de bayadir tekme felan atmiyor. Doktorum birsey hissettigin sürece sikinti yoktur diyordu