Baby17 Dr ezcan hanımda yaptıracağım ben canım 3 hafta sonra 400 TL Bi fiyatı var. Ve cok iyi bir doktor ayrıca cihaz olarak da bildiğimm kadarıyla canakkalenin en iyi cihazı onda. Benim 2ki taramada riskli cıktı 17.haftamda gittim herseyine incence baktı bebegin sağlıklı oldugunu söyledi 4kü tarama yaptı o da sükürr temiz cıktı hos bir doktor