Lacivertli_kelebek sakın sonlandırma, doktorlar hiç birleyi rabbimden iyi bilemez, zaten alacaksa o alacaktır en hayırlı vakitte. Sen kıyma evladına.. Bana da 14. Haftadan beri alalım diyorlar her kontrolde farklı birşey duyuyorum. Bebrğin 31. Haftada ve kıpır kıpır. Kobuşmama tepki veriyor karnıma dokununca tekmeliyor…. rabbime inancım tam. asla kıymam canına, tevekkül ettik biz. sen de et sakın sonlandırma gebeliğini, vazgeçme ondan 😔