Kızlar 34+5 hamileyim dün nstde sancı çıkması sonucu yatışım yapılmıştı ama dün geceden beri bebeğimin nstde hareket azlılığından kalp ritmi iyi çıkmıyor neden yaaa zaten 3 güne yakındır hareketlerinde azalma vardı nst takılmadığı zamanda hareket etmiyor çok korkuyorum😔😔😔