Benim de öyleydi 31 de terminim.var di bebek kafasi aşağıda dedi doktor eşi tekrar yukariya çekilmiş dedi.
Cok dert etme bebek döndükce o da döner. Ama yinede bi kac ay kendine dikkat et fazla agir kaldirma etme yorma cok kendini ben öyle yaptiydim nezaman öğrendim ki hersey yine normal tekrar.ozaman normalleştim. Çok dikkat ettiydim ama hersey kafada da bitiyor hersey iyi olacak ve allaha dua et. Insallah döner canim.