FTMT 36+4üm Doğumuma normal sartlarda 24 gun var.Hurma yemek istiyorum doğumum kolay olsun diye.Ama direk doğumu başlatmasından korkuyorum her gün 1 tane yesem bişi olur mu?
_Merveozdemir_ FTMT ay ben 32+3 deyim şimdiden günde bi tane yesemmi diye düşünüyodum 😄 hem çok seviyorum hemde ne zaman faydası olur acaba diye garantiye alıyım diyodum 🙈
Esraesila2019 Ben 38 haftalığım yaklaşık bı haftadır yiyorum bı belırtı yok daha 🙃 hemen doğumu başlatmıyor yanı
_Merveozdemir_ FTMT bide görümcem bebek hemşiresi o 38den sonra ye demişti bana ama 38den sonra faydası olmaz gibi sanki ne zaman doğurcağımız belli değil çünkü 🙄