Dun dogum yaptim kizlar bebegimde solunum sıkıntısı var diye bebek yoğun bakima aldilar daha kucağıma bile alamadan bugun birlikte eve donecektik ama enfeksiyon var diyip 1 hafta antibiyotik almasi lazim dediler daha 1 kere kucagima alamadim sütümde gelmiyor sagiyorum ama eve tek dönmek o kadar zor geldi ki 1 hafta nasil gecicek simdi 🙁