Bu ay ilk defa gebelik denemesi yaptim ovulasyon takibiyle , adetim hep düzenlidir hiç gecikmez 28 günde bir adet olurum ve bu ay 27.gün açık kahverengi akıntı oldu 1 buçuk gün sürdü sonra bitti adetim 3 gün gecikti ,kahve rengi akintida iki gündür kesilmişti kan verdim hamileyim sandım ve beta hcg 1.97 yani negatif çıktı ve ertesi günde hasta oldum çok üzüldüm hem negatif olmasına hemde ilk ay denediğimde böyle acayip bişey olmasına neler oldu sizce kizlar yardımcı ola bilirmisiniz