Nurtac Merhaba kızlar anne karnındaki bebekte böbrek genişlemesi duydunuzmu özellikle erkek bebeklerde
Mommieess Nurtac merhaba bende 32 haftalık gebeyim benim kızımda da şuan genişleme mevcut ilerleyip ilermeyeceğine bakıyoruz cok şükür ilerlemiyor şimdilik
Nurtac Minnosunannesi bizde 20. Haftadayız bugün öğrendik daha önce kendi doktorumuz birşey demedi bugün başka doktora gittim cinsiyet için ikisinde de var dedi kafam karıştı genellikle erkek bebeklerde oluyormuş 😔
Ulkuuu Merhaba anneler benimde kız bebek bende de görüldü ama doktorum doğumdan sonra geçebilir bebek idrarını yaptıktan sonra geçiyor dedi ilaç tedavi vermedi takip edilmeli dedi ve her kontrolde bakılıyor ilerleme yok doğumdan sonra tekrar degerlendirilcek korkmayın bol bol dua edin inşallah sagsaglim hepimiz kucağımıza alırız sanırım anneler idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorsa bu sıkıntı oluyormuş bende çok idrar yolu enfeksiyonu yaşadım gebeliğimde
Gmzsgt Kızlar doktor banada söyledi 21 haftalık gebeyim bi arkadaşa amniyon sıvısı yüksekliğinden olabilir dendi ama size doktorlar suyunuzla ilgili yorum yaptı mı ?
Nurtac Gmzsgt hayır bana suyun iyi dedi bebeğin tuvalet sorunu ile ilgili olabileceğini renkli ultrasonda daha net anlaşılacağını söyledi eğer geçmezse doğdugunda sünnet ettirmeniz gerekiyor dedi canm
Zehrali Benim de ikinci düzey ultrasonda söylemişti doktor, 21. Haftadaydım. Şimdi 36+2 genişleme durmuştu yeniden başlamış. Doktorum takip edilmesi gerekiyor dedi, Doğunca muhakkak çocuk doktoruna söyleyin dedi. Bu Arada bebeğim kız.
Nurtac YeniAnnecik erkek bebekler tuvaletlerini tuttukları veya az az yaptıklarında ya da sünnet derisinde tıkanıklık olduğunda tuvaletini tam yapamazmış bu sefer böbreklere baskı uygulanıyormuş genellikle geçiçiymiş ama geçmezse dogdugunda sünnet olması gerekiyormuş canım