Bugün tam 40. Haftadayız 39 da 1 cm açıklığım vardı dün 39+6 da kontrole geldim sancı mancı yoktu hastaneden çıkarken bi kasık bel ağrısı tuttu ağrılardan ve çamaşırımın aşırı ıslanmasından dolayı bugün tekrar doktora geldim 1.5 cm açıklık var günün geldi gece gel yatışını yapalım sürekli git gel yapma dedi doktor yatışım yapıldı şuan 3 cm açıklık var nst de sancılar 80 e çıktı ama dayanılmayacak kadar bi ağrım sancım yok dua edin kolayca doğurayım kızlar ☺️