Sultee Belimden karnıma ayrı var bide oturunca rahım artısı var makat agrısı var karnımda baya ındı bebek doğum kanalında fakat açıl na yok 39 haftalığım doğum sancısı nasıldır nişan su gelme de yok hastaneye gitmek istemiyorum boşuna
Yusyus5328 Sultee dayanamayacağınız dereceye gelir ve sancınız düzenli bir şekilde sıklaşırsa anlarsınız
Guler_14 Gercekten gecmiyor gunler bende 37. 4 artık dogurmak istiyorum gece uyku yok ellerim uyuşup kitleniyor canım yanıyor bir an önce bebeğimi kucağıma almak istiyorum sancı olsun artık doguralım