zeyzey95 Elif1717 canım kahve yeme isteğinin bi vitamin eksikliğinden olduğunu duymuştum doktoruna söyle bunu bence. Çok az nefsini körlemek için ye bence
Betullll Elif1717 canım ben de hergün mutlaka kahve içip telvesini kaşık kaşık yiyorum bunun sebebi kansızlık. Sen kan ilacı kullanmıyor Musun
Betullll Elif1717 ben sabah akşam kullanıyorum bana da fayda etmediğini düşünüyorum. İlk gebeliğimde de çok yedim şimdi de yiyorum Allah’ın izniyle bir şey olmayacaktır çünkü elimde olan bir şey değil
Elif1717 Betullll evet malesef normal insanlar gibi meyve sebze aşerceğimize kuru kahve aşeriypruz oda güzel 😂