Bir gün bende yazacakmiyim derdim hep okurken burdakileri bugün sıra bende🤗🤗
Hamilelegm guzel geçti fakat doğum içinn aynı şeyi diyemem kızlar 15 nisan icin doktorum gun verdi bana haftam dolduğu icin hasteneye gittim bana alttan ilaç verdi yumuşatmak icin dedi bana her neyse 10 gibi verdi ben doğumhanede geziniyorum tabi neşeliyim cok pozitif biriyim asla surat asamam . Geziniyorum gülüyorum sohbet ediyorum bazılarıyla falan egzersiz yapiyorum . Saat oldu 2 bitanesi dediki sen gerçekten doğuracağına eminmisin 😄😄 sonra hersey ondan sonra başladı sancim arttı gittikçe dayanılmaz oldu 5 dk bir oldu Sonra 4,2 dk diye aralıklar azaldı . Saat oldu 7,8 ben can çekisiyorum bağırıyorum falan bide sanki turp gibiymisim gibi başka bi kadını teselli ediyorum doğum sancıları var diye 😁 hasteneye geldiğim zaman açılma 1 cm . Ve gece saat 12 oldu hâlâ 1 cm ben delirdim nasl ya dedim canim cıktı sadece 1 cm mi? Hemen eşimi cagrdim sabaha dyanacak gücüm yok sezaryen istiyorum dedim eşim istemiyordu sezaryan ben sinirlendim ona çattım senmi cekiyosun ağrıları diye falan en son kabul etti . Doktorumla falan konuştuk anlaştık beni hazırladilar sonta falan taktılar canim yandı doğuma gidiyorum sancim daha da artıyor ebe dediki sezaryna giriceksin iğne vuracaklar sancin biter dedi ben bunu duyunca gözlerim canlandi ameliyata girdim hazrliyolar gerçketen hepsi cok iyiydi allah razı olsun hepsinden sohbet ettik güldük falan ben biseyler yediğim için belden uyuşturdular kesi dikiş falan hissetmedim sadece karnımi yittiler çektiler onu hissettim ama acımıyor kızlar korkmayın sonra bi ağlama sesi dünya benim oldu oğlum doğdu annesi oğlusun doğdu dediler ben ağladım cok güzeldi sonra giydirip babasına vermişler ben odaya gidene kadar falan oyle işte Ama sanci çektim tüm gun sonra sezaryen cok zordu kızlar allah tüm hamilelere yardim etsin inşallah sezaryan doğumu guzel aslında ama sonraki ağrılar başa bela allah herkese hayırlı doğum nasip etsin