Minnak35 aynen bende öyleyim 16. Haftalık olduk sol kalçama vuruyor belimin ağrısı. Isı bandı yaptık dün biraz iyi geldi yarında yakı deniycez inşallah iyi gelir. Isı bandıda hafifletti ağrısını. Deneyin isterseniz. Bide masaj çok iyi geliyor. Sırt üstü yattığım zaman çok ağrı oluyor hep yan yatmak lazımmış zaten. Sivasımın meşhur lafında dediği gibi yan yatmaktan Böğrüm ağrıyor 😄