Burcuklcglu Mrb cici anneler 🌸bir sorum olacak 24 haftalık gebeyim ve 850 grm dedi doktor kilosu çok dedi ve şeker yuklemesi istesdi açıkçası şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum aynı durumu yaşayan oldu mu acaba bilgilendirmeniz memnun olurum 😘😘
ilkbahar Burcuklcglu benim o hafta 680gr falandı ama yükleme yaptırdım şekerim çıktı insülin kullanıyorum 🤪 ailemde kimse de şeker hastalığı yoktu
Deleted5544 aynı haftada aynı gramdı benim kızımda ☺️ şeker yüklemesi mutlaka yaptırmanızı tavsiye ederim, 2 dilim baklavaya es değer şeker var icinde. yaptırmamak daha büyük sorunlara yer açabiliyor diğer haftalarda
Zuzum577 Haftadan ileri gidiyor o yuzden bana 12 haftalik yapmisti doktor seker yuklemesini normal cikmisti bende 23 haftalikken 580 qramdi 28+2 gunlukte 1090 qram
Selimem Doktor sonuçta okumuş oralara gelmek kolay değil seni düşünmüş yaptır tabiki ben yaptırdım korkulacak bir şey yok yaptırmak istemiyorum da ne demek