istanbulluperi Kizlar merhaba 5+2 haftalik hamileyim. Cok yeni oldugu ivin Alttan muayene den cekiniyorum riskli olabilir diye. Cok kafam karisti. Siz ogrendikten ne kadar sonra gittiniz?
Mk1234 istanbulluperi alttan muayene yapılmıyorki ☺️ Ben 4. Haftada gittim testte çıkınca 6. Haftada kalp atışı duyuluyor o zaman git istersen ☺️
Sahil istanbulluperi ben 5. Haftadan 8.haftaya kadar haftada 2 kez nerdeyse alttan muayene oldum bi sikinti olmaz korkmayin daha net seyler soyler doktorunuz alltan bakarak.
betul2009_ istanbulluperi merhaba canım ben 7 haftalık gebeyim. 5 haftalıkken kesem gorundu doktorum 7 haftalıkken kalp atışı için çağırdı. Bu salı gittim kalp atışlarını da duydum çok şükür doktor 1 ay sonra çağırdı beni tekrar. Çok sevindim su surevte çok sık hastaneye gitmeye korkuyorum ayrıca vajinal muayene hiç olmadım. Ama olursan da sıkıntı etme detaylı ve bebeğinin hakkında daha bilgilendirici olması korkunu azaltmana yetmeli yapmaya da bilirler sonuçta bu da var
Deleted5544 ben 6. haftada gittim sadece kese göründü. 7+0da kalp atısını duydum. 7+3ten sonra gitmeniz hatta dayanabilirseniz 8. haftayı beklerseniz daha sağlıklı olur kalp atısını duymanız. diğer türlü tekrar tekrar gitmeniz gerekicek cünkü
istanbulluperi Mk1234 kese gorundukten sonra bakiliyor saniyordum bi zarari olacagini sanmiyorum ama heyecan iste🙈
Deleted5544 eğer erken giderseniz ve bebeği görürse kalp atısını duymak icin alttan bakabiliyorlar bilginiz olsun ☺️ ama onunda bi zararı yok, ben 3 kez alttan muayene oldum
Deleted5544 istanbulluperi kesinlikle öyle, ama zaman cabuk geciyor inanın ☺️ insallah sağlıklı gebeliktir, allah kucağınıza almayı nasip etsin 💕
ags istanbulluperi merhaba. Benim de vajinal ultrasondan muayenem yapıldı fakat bir sorun olmadı çok şükür. Doktorum bunun gebelikte bir sorun olmayacağını birkaç kez belirtti. Yine de istemezseniz zorlayacaklarını sanmıyorum insan çekinebiliyor bazen evet ☺️ Güzel haberleri kısa zamanda alırsınız inşaallah 🌿☺️
istanbulluperi Sahil tesekkur ederim cok fazla arastirinca kafa karisiyor doktor tabiiki en iyisini bilir💕💐
ags istanbulluperi ben 5+6 gibi gitmiştim sanırım doktorum şehirdışında olduğu için. Birkaç gün de geriden geliyordu kuzumuz. Keseyi görebilmiştik ufak da olsa☺️ Erken dönemde muayene olumsuz sonuçlara engel olmak için de önemli Allah korusun elbette rabbim yaşatmasın kimseye böyle bir şey. Tedbir bizden takdir Allahtan☺️ Siz güzel haberi alın bir an önce kesenizi görün inşaallah. Virüs dolayısıyla geciktirmeyi önermiyor doktorlar aklınızda bulunsun. Özellikle gebeliğin saptanmasında yani ilk muayenelerde mutlaka aksatmadan gelin diyorlar. ☺️
Snmdnz istanbulluperi wvwt ben iki gebeligimdede gittim ogrenir ogrenmez gittim hic alttan bakmadilar canm
istanbulluperi betul2009_ cok tesekkur ederim 🤲🏻 bir kac kisi zaman kaybi olur zaten bekleyeceksin dedi ama icim hic rahat etmedi😞
betul2009_ istanbulluperi ben daha önce bir düşük yaptım o yüzden bu surecte hastaneye gitmeye çekiniyorum canım açıkçası ama gidiyorum kontrollerime zamanında ilk aylar çok önemli bence zamanında gitmen gerekli
zeyzey95 istanbulluperi vajinal ultrasonun bir zararı yok canım öncelikle onu söyleyeyim bende 3 kez yaptırdım. 6+5 de alttan kalp atışını duymuştum ben. Yani karından duyulmazsa alttan baktırırım diyosan bir hafta sonra gidebilirsin karından istiyosan 7 hafta da falan git canım