Ygmrmusti canım ilk bebeği kız olması kadının bereketinden olurmuş bunun için çok sevinmen gerek ❤️Ayrıca bizim sülalemizde 20 kız tprun var ve benim ilk bebeğim kız oldu şuan 1 yaşında iyiki var 🙏şuan ikinciye hamileyim ve 2 hafta sonra cinsiyeti öğrenicez erkek olursa ilk olacak bende hevesliyim senin gibi ama İnan ki kız çocuğu çok daha vefalı oluyor genel olarak rabbim hayırlısını versin inşallah 😘