mydnilknr _9297_ yaptırmadım canım daha gitmedim bu ay doktora ama şeker yüklemesi yaptırmıcam doktorum tok şekerime bakıcak okadar
Zehranur10 Bünyeye gore degisiyor benim dayanilmaz agrim vardi kolumu asla kipirtamadim 3 gun dokunamadim oyizden 2. Dozumu olmadim
AhlasinAnasi Gulcan44 ben dün yaptırdım ateş falan da çıkmadı şükür kolum da ağrımadi hiç bir şey olmadı 🤲
a_gzde Hamilelikte tetanoz aşısı yaptırmak zorunlu mu yani gerekli bir aşı mı. Benim doktorum hiç bahsetmedi de merak ettim
1989-- Gulcan44 evet bende 2 hafta once oldum gelir gelmez uzerimi hemen makineye atip hemen duşa girdim sizde oyle yapın . Benim cok hafif kolumda agri oldu ama hic ates falan olmadi
ArasveAnnesii Gulcan44 2. Dozum pazartesi vuruldu. İkisinde de ne ağrı ne ateş ne şişme herhangi bir şikayetim olmadı