5858g Sehercayr hiç korkmaniza gerek yok ben bugün oldum alttan muayene eliylede baktı ultrasonlada derin nefes alınca hiç acı olmuyo
Lilamor77 5858g benim doktorum çatı muayenesi yapmıycam çok saçma buluyorum dedi🤷🏼♀️ Ben 34 haftalığım nasıl olcak bende anlamadım
Kuzeyzeynep Sehercayr hiçbi sıkıntısı yok ben de çok korkmuştum burda yazılanlardan dolayı, hiç anlamadım bile hatta doktorum muayene çok rahat geçti doğumun da kolay olur dedi öyle de oldu 🌸
Serife3304 Bsralemdar ben de ilişkide sıkıntı yaşıyorum doktoruma da söyledim ben bu konuda sıkıntı çekiyorum diye. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah
Masal-90 Sehercayr ben dün oldum… kendinizi kasmayın inanin acımıyor ben hic aci duymadim normalde canim cik tatlidir.. hic acilmam yokmus ona ragmen acimadi yani strese girmeyin🙏