Muhammedim0125 yok benim diğeri zorunlu sezeryan olunca bu da öyle oldu ama ssvd olabiliyordum, normal doğum tercih etme şansım vardı ama tüplerimi bağlatacağım için tekrar sezeryan tercih ettim öyle olunca 23 Nisan tarihini kaçırmayalım dedi Dr um yoksa bence 39 u görmeli normal giden bir hamilelik bebeğin gelişimi için beklemeli biraz daha