Duygu4444 Merhaba arkadaşlar 4 haftalık hamileyim genital bölgemde siğiller çıkmış bunun hamileliğime bir zararı olur mu daha önce başına gelen oldu mu
Oozzee Duygu4444 başıma gelmedi ama yaşayan çok var. Normal doğum yapamazsın sadece, sezaryen doğum olmak zorunda. Onun dışında bebeğe bi zararı olmuyor diye biliyorum.
ilkbahar Duygu4444 geçmiş olsun bu siğil dediğiniz HPV virüsünün neden olduğu siğiller mi acaba 🤔 burda baya kişi yazıyo da hani aşısı var cinsel aktif olmaya başlayınca felan yapılan o mu ki 🤔🙂
gamzenur12 Duygu4444 merhaba canım benımde cıkmıştı makap bolgesınde operasyon oldum lazerle yaktılar sonra tekrar cıktı vajınal tarafında yine yakıldı şuan yınede cıktı ust bolgede 20 tane var şimdi ni krem kullanıyorum bakalım inş gecer 7 aylık hamıleyım gecmezse yine yaktırırm
Esmaaa26 Duygu4444 kırmızı kantaron yağını krem sürer gibi sürülüyormuş çok faydalıymış . Bir araştır istersen canım
Symcvk Aynı sorun bendede var canım hiç sormak gelmedi aklıma 22 haftalık oldum çıktıkça sıkıp temizliyorum ama tekrar tekrar çıkıyor bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar
Nrs1234 Symcvk bende de öyle olmuştu canım doktora sordum o genital değil sayılmıyormuş dış kısımda olduğu için
gamzenur12 Zezeyat normal dogum yasak cunku bebeğe bulaşıyormuş doktora sordum hatta dedi bebegın gozune bulaşırsa allah korusun o rıske alamam sezeryan en ıyısı