DenizEliz Doğum yaklaşıyor beni bi korku sarıyor kızlar napıyorsunuz? 😂 ben hergün nasıl doğurucam diye düşünüp amaaan nasılsa içimde kalmayacak bi şekilde doğurucam diyip sallıyorum sizde benim gibi misiniz🤦🏻♀️😂
ozlemoz13 DenizEliz 33+6 canım, resmen beni tarif etmişsin 🤭 hem sezeryandan hem de normalden korkuyorum ama hiç çaktırmamaya çalışıyorum çevreme 🙈
EsraKpsz DenizEliz 33+6 bu süreç biraz beni korkutuyor 🙏🥺 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı
PrensTaha DenizEliz bende 33+2 günlüğüm yaklaştıkça bende korkar oldum bilmediğimiz bir şey ve ben bebeğime ilk dokunduğumda ilk emzirdiğimde neler hissedeceğim çok merak ediyorum tuhafıma gidiyor biraz
AysennHED DenizEliz ben 35+1 oldum her hafta dogurur muyum düşüncesi oluyor bende de ve büyüdükce rahatlıyorum oh iyi büyüyor erken dogsa bile sıkıntı olmaz düşüncesi oluşuyor bide🙈 kilosu biraz daha iyi olsa hiç.korkmıcam😀
Songsong Ben sedyeye yattıgımı spınal oldugumu benç kestıkelrono düşündükçe kafayı yiyecek gibi oluyorum,amelıyathane dahı gormeyen ben bunu düşününce kaşbım carpıyorrrr
Sun Valla ben doğumu düşünüp kendimi korkutmuyorum hiç sadece hayal kuruyorum sabırsızlanıyorum günler hiç geçmiyo artık biran önce doğurmak istiyorum 🤲