Mervelifsu minikbademm ben deeeee bazen gözlerimi açamıyorum 😅 günde 18 saat uyuduğum oluyor.8.haftamdayım ben.
damla_damla minikbademm çok normal ama hiç telaş yapma 11 veya 12 hafta bitene kadar muhtemelen böyle geçecek. Ben akşam yemek yer tabagimi bile kaldiramadan uyurdum iş yerinde sürekli uyuklardım eve gelince yemek yapmaya halim yok diye genelde hep dışarda yerdik eve gelir hemen uyurdum :) ama çok şükür 12 haftadan sonra düzeldi. Dikkat et kilo alma ben 1 ay da 5 kilo aldım bu yüzden
Sevendays minikbademm bende oleydim oglen kalkıodum 3 gibi yine uyuyodum aksamda erken yatiodum 3 ay bitene kdr bole devam ettik🤗
Mervelifsu minikbademm bulantım bitti bir günde Kesildi doktorum da endişe etti çok şükür bir sorun yok bebeğim iyi.Geçen hafta bitti bulantılar yani 7.haftamda😊
caglanurcagla Ben hamile olduğumu zaten o sürekli uyumalarımdan anlamıştım 7+5im hala uyuyorum beynim uyuşuyor uyumaktan 🤦🏼♀️
MerveSimsek_ Cok normal. Ben hamileligimin ilk 3 ayi sadece uyudum 😂 okadar çok uyuyordum ki cevremdekiler uyumakdan başka birsey yapmıyorsun, uykucu seni diyorlardi 😂😂