Bizimde kan uyuşmazlığımız vardı kanaman olmadığı sürece bir sıkıntı olmuyor diye biliyorum özellikle ilk bebek için , ama siz yine de doktorunuza bunu belirtin ben 20. Haftamda bir test yaptırdım negatif çıktı beklenen sonuç bu zaten daha sonraki süreç nasıl işliyor şuan bnde bilmiyorum