Marly21 Kzlar 19+1im herkes soluna yat her zaman diyor ama ben sürekli bir tarafa dönük uyuyamıyorum kötü oluyorum sırtüstü rahat hissediyorum ama bu defa bebek harekeyleniyor rahat edemiyor deyip yine sol sağ yapıyorum napcam şaşırdım
hulya1406 Marly21 merhaba doktor Banu Çİftçinin videoları ve uygulaması var izleyin istersenİz.6.aya kadar istediğiniz gibi yatabilirsiniz dedi.Yani bebek sıkıştı diye kodlamayın hiçbişey olmaz diyor.6.aydan sonra ya sağa ya da sola yatın diyor kadın.
a_gzde Marly21 benim sormak istediğim soruyu sormuşsun canım 😄 az önce başlık açacaktım netim çekmedi heralde sildim. Bende de var aynı sorun ya sırt üstü çok rahat yatıyorum. Tek bir tarafa yatınca belim ağrıyor bir süreden sonra
Sibelgokhan Marly21 sırtüstü yatmak bana şuanda işkence gibi geliyor nefesim daralıyor.ayriva sırtüstü yatmak bebeğe kan akışı sağlayan damarların durmasına neden oluyir ondan dolayı ya sağ ya da solunuza yayın diyorlar
Sevendays Marly21 bende 30.haftadayim sola hic yatirmadi elimden geldigince dikkat ediorum ama malesef uykumdan uyandiriyo resmen sag kulagim aciyo artik ayni yone yatmaktan yapacak hicbise yok bacak arana yastik al biraz daha rahat ediyo insan oyle bir nebze çaresini buldum ben
Nargiss Marly21 bende burda okumuwdum sol tarafa yat diye.Ben sag tarafima yatmaq istiyorum.Birde bebek sag tarafdadi bende ancaq o tarafda haraket ediyor 18+4dur bende.
Marly21 a_gzde dayancaz artık 6.aya kadar sırtüstü olur dediler bakalım ama şimdiden alışmak lazım sol tarafa sanırm