Sonunda bende anne oldum Rabbım isteyen Herkese nasip etsin inşallah bu duyguyu
Hemen hikayeme geçeyim kızlar artık 42. Haftamıza gelmiştik geç döllenme olduğu için ultrason da 40 haftalık görünüyomus neyse n
Pazartesi günü her zamanki rutin kontrollere geldim fakat günüm geçtiği için yatisim yapıldı sabah 10 gibi yatisim yapıldı ama ben korkudan 13.30 gibi odaya çıktım….
Odaya geldiğimde ilk önce damar yolu vesaire hallettiler ilk alttan muayene mi oldum ve pelvis dar buda bizi çok zorlar doğumda dedi doktor yinede bi ultrason çekelim dediler tosbağam 3967 yani hemen hemen 4 kilo olduğu için birazda zor Bi doğum olacak dediler ve odaya gönderdiler hep içimden geçen normal doğum Du ve inanın bebisler kendileri seçiyor doğum şeklini neyse saat 20.30 gibi alttan ilac attılar rahimi yumuşatıp açılma yapacakmis ama etkisi 12 saatte belli oluyormuş bende hiç ise yaramadı 6 saat sonra gelen nöbetçi doktor ilacı aldı tekrar alttan muayene o kadar çok canım yandı ki artık hicbirseyi istemiyordum ne nst ye bağlanmayı ne muayene olmayı bıkmıştım artık derken sabah oldu yine aynı şekilde alttan muayene nst falan saat 23.30 oldu ebe geldi dosyami aldı götürdü yarım saat sonra salondan bi ses geldi 3 numarayı hazırlayın diye dedim aha gidiyorum sezeryana ebe içeri girer girmez canım doktor hanım seni ameliyata alacak dedi çok korktum çünkü eşimi bile görmemiştim korona yüzünden görüşler yasakti zaten olduğum yerde çapraz oda da bi tane kadın vardı korona virüs varmış odadan dahi çıkmamız yasakti neyse beni hazırladılar ameliyata aldilar belimden uyusturdular ama ben uyusmadim sürekli ayaklarımı kipirdattim uyusmadim diye sonra bişey oldu gözlerimi bi açtım bebis doğmuş götürmüşler bile narkozun etkisiyle agliyomusum hangi renk diye eşim esmer ben sarışın ağlayarak abla nolur hangi renk söyle diyomusum 15 Nisan 00.25 te 4 kilo 50 cm doğdu tosbağam daha göremedim korona testi yaptılar bana bugün sonuçlandı çok şükür negatif sonuç yarın tosbağami da alıp eve gidecem inşallah kusura bakmayın uzun olmuş biraz Rabbım herkesin yardımcısı olsun inşallah ❤️