ikicocukluanne 25 haftalıkken benim de su fazlalığım vardı. Doktor mutlaka şeker yüklemesi yapmamız gerek dedi. Yaptı şekerim çıkmadı. Yeyip içtiklerine dikkat et paketli gıdalardan abur cuburdan uzak dur, hamur işi, pilav, makarna fazla tüketme dedi bende elimden geldiğince yememeye çalıştım 1 ay sonra Allaha şükür düzeldi. Hamileliğin belirli dönemlerinde bebekte herhangi bi sıkıntı olmasa da,sende şeker olmasa da vücut kendi üretebiliyormuş. Onun için internette yazılanları kafana takıp kendini üzme, ben çok yıprattım çok ağladım sızladım ama sonunda Allaha şükür geçti. Bolca dua biraz da yediklerine dikkat et bak gör düzeldiğini öğreneceksin:)