Yarın büyük ihtimalle sezeryana gidicem doktor kontrole hazirlikli gel dedi şu son günlere kadar aşırı rahattım korku endişe stres heyecan hicbirsey yoktu takı son günler.Aklima olur olmadık düşünceler geliyor araştırmaya başladım okudukça korktum sürekli kötü senaryolar kuruyorum eşim bile artık kızmaya başladı kendini mafettin diye en basit 12!den sonra yemek yiyemicem diye son dkya kadar ne bulduysam yedim iştahım çok açık saat başı acikiyorum açlığa dayanamayip bayilirsam diye. Lutfen beni cesaretlendirecek şeyler söyleyin herşeyden korkuyorum yoksa sabah olmayacak😣😣