Sedos2020 Kızlar nasıl karar verildi sezeryana ,acilma olmuyormu son haftalarda??,birde son haftalarda doğum sancısı gibi sancılar çatı ağrısı felan oluyomu, yoksa açılıma ve sancı olmadığından mi sezeryana alınıyor .
Hasibeee Sedos2020 canım bebeğin duruşu ters olabiliyor, çatı dar olabiliyor, suni sancıya rağmen açılma olmuyor çocuğun hayatı tehlikeye girebiliyor veya anne ya da bebekteki herhangi bir sağlık sorunundan dolayı da zorunlu sezeryan olabiliyor
Melikeb19 Sedos2020 merhaba 41. haftada suni sancı ile başladık ancak bebeğin kalp atışlarında düşüş oldu acil sezaryene girdim. 2. doğumun oldu 16 gün önce ilki normaldi. yani aslında biz değil bebek seçiyor dünyaya nasıl gelmek istediğini ☺️ som haftalarda ağrı illaki oluyordu açılmam da 2-3 cm kadar başlamıştı ancak nasip değilmiş
Snmdnz Sedos2020 benm 38.haftada su patlamasi oldu 12 saat beklendi acilma olmayinca bebek riske daha fazla girmesin diye sezeryan yapildi canm
Kezosirac bereninannesi18 bebekniriyse normal icin.hic zorlama bu sana da bebege de zarar yakinimdan birinin basina geldi illede normal dedi bebeğin kolunu kirip cikarmak zorunda kaldilar.. sezeryamda bir dogum.yontemidir bu konuda kendinizi endiseye sokmayin. Keyfi bir durum degil.