gulumse0611 Civcivannesi- kızıltepede kendi muayanesi var evet 150 tl miş bnde gidemedm şu aralar yeni hasta almıyo bekliyorum kontrole gitmek için bnm daha var zaten ama iyi şeylee duydm yer ayrıntıya bakıyormuş
Civcivannesi- Normalde hangi doktora gidiyorsun ben Mardinpark semra hanıma gidiyordum ama ayrıntılı onlarda yok galiba
gulumse0611 Civcivannesi- normal muayene 150 cihanpolde bülent beye gidiyorum bn semra nasıl memnun musnuz
Civcivannesi- gulumse0611 memnunum güzel ilgileniyor telefon numarasını falan da verdi birşey olduğunda ulaşabiliyorum
Serena Civcivannesi- Şöyle söylim muayne toplasan 10 dk ya sürdü ya surmedi iki boyutlu ultrason cihazı ile yapildi organlarina herseyine bakti bi sikinti cikmadi ama Cihazin dört boyutlu olmasini ve daha uzun surede tek tek bize organlarini uzuvlarini gostermesini isterdim
Sonay38 Civcivannesi- bildiğim kadarıyla 1 tane var doktor biz memnun kaldık baya ilgilenmişti hepsini bizede anlayacağımız şekilde anlatmıştı yarım saate yakın muayene etmişti
Sonay38 gulumse0611 kadın dogum olarak arjen beye gidiyorum detaylı ultrasonu da kağıtlara baktım Emin değer miş