Merhaba, maalesef bu yanmaya reflü deniyor :( bende de var bende şuan 34. Haftamı doldurmak üzereyim. Bol bol su içiyorum ve artık dayanamadığım nokta da rennie duo şurup içiyorum o rahatlatıyor. Bende de geceleri çok yanma oluyordu artık yatmadan önce bir ölçek kaşığı ile içiyorum daha rahat uyumama neden oluyor. Doktorlar rennie ya da gaviscon şurup içebilirsin diyorlar.