Nermin_584 Benim hemoroidim var dogum yapan varmi oyle dogumu zorluyormu yardimci olsaniz sevinirim teşekkürler 🙏
Sedos2020 Nermin_584 bende de var maalesef ,ama gebelikte oldu ,önceden yoktu yakinlarimda vardı normal doğum yaptılar ama .çok dehşet durumda değilse engel değil herhalde..doğumda baskı uyguluyor mis ikiminrken sahada dışarı çıkmasın diye
Tugbacolak Bendede normalde yokdu ve gebelıkde cıktı normal doguma hıcbır engelı yok hatta doktorum nerdeyse her hamılede yasanır bu durum hakıkı zeytınyagı bol su ve posalı meyvelerı tüket dedi taharet alırken sıcak suyla alabırsınız oldukca rahatlatıyor