İçilmesi gereken bi ilaçmı kızlaar doktorum iyi besleniyorsan gerek yok dedi ve magnezyum verdi bunun içinde vitaminler var dedi aslında gerek duymadı ama ben istedim ve decavit dokundu bana bugün elevit içtim oda dokundu galiba yarın bi daha içip karar vericem