Herkese merhabalar… kızlar 4+1 deyim henüz çok yeni gebeligim. Bhcg değerlerim olması gerektigi gibi artıyor çok şükür ancak yaklasik 15 gündür ara ara karın ağrısı çekiyorum son bi Kaç gündür daha sık oluyor regl ağrısı gibi. Buna benzer durum yasayanınız oldu mu yada bu konuda hakkında hakkında bilgisi olan var mi ? Bayağı takiliyorum bu duruma umarım bi sıkıntı yoktur