tany15 70 tl muayene ücreti ödedim, Semra İnmez hanıma gittim, kalabalık bi hastane 13 te randevum vardı, 25 dk rahat bekledim beni bunalttı ama içeri girdim doktor aşırı ilgiliydi nerdeyse yarım saat ilgilendi güler yüzlü beni dinledi bebeğin bütün ölçümlerini yaptı, eşimi aldı sonra eşime de gösterdi, yani beklediğime değdi ve fiyat çok uygun