Su-81 Kızlar 2 saattir ağrım var kasıklarımda ve biraz önce açık pembe renk bi şey gelmiş ama çok az sizce bu ne
Esra3334 Su-81 her ihtimale karşı doktoruna danış canım çünkü gebelik önemli şeyler olabilir de olmayabilirde
Su-81 Esra3334 daha bugün doktora gittim sancim vardı ama düzensiz doktor bi şey demedi ama ağrım var ama dayanamayacak kadar değil eşim de yok işte
1994ozg Su-81 he haftanı yazmamışsın ben daha ilk haftaların sanmıştım😊 zsmanı geldiyse nişandır muhtemelen doktoruna mesaj at bence