Sakın ihmal etmeyin ben 36. Haftadayım şu an. 13. haftada ve 20. Haftalarda iki defa geçirdim ilaç kullanmamak için yanaşmadım devasa ağrılar çektim ve sonunda hastaneye yattım ilkinde 4 gün ikincisinde 8 gün yatışım oldu ilaç ve antibiyotiklerle anca geçti fakat bol bol suyu asla ihmal etmedim o zamandan sonra