7haftalik hamileyim. Geçen kasılma falan olunca doktor düşük riskin var dinlen demişti. Bugün de hafif bı kanamam oldu. Düşük yaptığımı zannettim tam umudumu kaybetmiştim. Doktora gittik kese gözüküyor, kalp atışı da duyuluyor bazen böyle olabiliyor dedi. Ama benim içim yine de rahat etmiyor. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?