Cansuu54 sağol canım 🤗 gerçekten iyi bi doktor. Arkadaşım doğum yaptı önce. İstanbula gidecektim doğum için, çok memmun kalınca 38. Haftada kontrole gittim. 39+4te tekrar gittiğimde çatı muayenesi yaptı. Bugün doğar yatışını yapalım dedi, hiç sancım yoktu tereddüt ettim fakat güvendim çünkü kızımın gelmeye pek niyeti yoktu:) çatı muayenesi ile uyardı. Suyu patlattı sancılar çoğaldı. kontrol diye gittim doğum yaptım yani:)