DeReNAsYa 32. Haftamda bebeğin kilosunun geride olduğunu gelişim geriliği olabileceğini söylediler bana canım 1848 gram çıktı 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdılar o 2 haftalık süreçte her gün 1 tane muz bi kase yoğurt bi bardakta süt içtim günlük maden suyu içiyorum 1 tanede dün kontrolüm vardı 34+5 im 2644 gram çıktı bebeğim gayet iyi dedi doktor denemeni tavsiye ederim nesquikten daha sağlıklı en azından kalsiyum magnezyum hepsini alıyosun senin içinde bebeğin içinde daha iyi olduğunu düşünüyorum