SevgiSungur Yeni doğan hangi emzikden aldınız.damaklımı olmalı damaksız mı.ben avent almayı düşünüyorum ama kullanamazsa diyede pahalı almak istemiyorum 🤔
ZeynepKara SevgiSungur ben phlips avent soothie emzikten aldım bence yeni doğan bebeklere çok yakışıyo 😌
Mine Avent gece parlayan emzik aldım hemen tuttu. soothie çok güzel görünüyor ama bebeklere ağır gelip tutamıyorlarmış Bi de yapısal olarak burun oyuntusu yok biraz zor bebekler için