Merhaba arkadaşlar postlara baktım hem nasıl memeden kesilir var benim sorum memeden kestikden sonra doğum yapanlara. 1 haftadır kestim bebeğim 15 aylık olucak hamileliğim de 10 haftalık şu an hala süt var göğsümde ama sismiyor yani banyoda sagiyorum rahatlasın dolmasın diye bu sut tamamen kesiliyor mu dogumda tekrar mı geliyor merak ettim birde dugumlenme felan olmaz herhalde nasıl atlattiniz hamileyken ??