Merhaba kıymetli anneler, son adet tarihime göre bugün 6 hafta 3 günlüğüm ama bugün ultrasonda bebeğin kalp atışını duyamadık. Dr boş gebelik de olabilir geç döllenme de olabilir %50 ihtimal dedi. Haftaya da kalp atışı duyulmazsa keseyi alacağız dedi. Benzer bir durum yaşayan oldu mu? Sonradan kalp atışını duydunuz mu? Çok stresli ve gergin bir dönem, bugün çok ağladım. Tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız🙏🏼🙏🏼